­

Klimatická strategie

V nedávné době přijala Mezinárodní námořní organizace historickou klimatickou strategii, která stanovila cestu námořního průmyslu k uhlíkově neutrální budoucnosti. Její snahou je, aby globální lodní doprava do roku 2050 ve srovnání s rokem 2008 snížila emise [...]

​Jihokorejský kontejnerový obr Hanjin požádá o nucenou správu

Největší jihokorejský kontejnerový přepravce Hanjin Shipping požádá soud o nucenou správu. Věřitelé totiž firmě odmítli nadále poskytovat finanční podporu. Sedmý největší kontejnerový přepravce světa také oznámil, že některé přístavy od Číny až po Španělsko začaly [...]

PROHLÁŠENÍ K SITUACI HANJIN SHIPPING CO., LTD.

Na základě sdělení společnosti HANJIN SHIPPING CO., LTD. Vás musíme informovat, že tento globální rejdař se dostal do značných finančních problémů, které s největší pravděpodobností znamenají jeho bankrot. V současné chvíli jde o velmi čerstvou informaci, tudíž [...]

Čínská brána do Evropy

Tak je to tady, Čínské rejdařství COSCO získalo 51% podíl v největším řeckém přístavu Pireus. Ač se po vítězných volbách levicové strany Syriza mohlo zdát, že z celého projektu sejde, tlak evropských věřitelů zřejmě celou [...]

Nový francouzský zákon – Loi Macron

Od 1. července vstoupil v platnost nový francouzský zákon Loi Macron, který zahraničním dopravcům zpřísňuje dosavadní praxi v rámci pracovního výkonu na území Francie. Dopravci jsou od nynějška nuceni vyplácet svým řidičům za pracovní dobu strávenou na [...]

Změna legislativy v námořní dopravě – SOLAS (Safety of Life at Sea)

Věnujte prosím pozornost následující důležité informaci. IMO (International Maritime Organization) přijala nový závazný předpis v rámci mezinárodní úmluvy SOLAS (Safety of Life at Sea), který ukládá odesílateli, který je uveden v konosamentu, poskytnutí tzv. ověřené hrubé hmotnosti [...]